A napokban sok elintéznivaló akadt és a rohangálás közben beugrottam több plázaba és annak ismert, népszerű kávézóiba.
Ugyan már futólag láttam és hallottam is róla, de most közelebbről is megbizonyosodtam, hogy valóban megjelentek a piacon a “frissen préselt” pasztőrizált juice-ok mellett a “friss” és HPP-zett zöldség – és gyümölcslevek.
Imádom ezt a kifejezést. Frissen préselt. Ha nem ezzel foglalkoznék nap mint nap, biztosan nem is tűnne fel…. de ez most szakmai ártalom.
FRISSEN PRÉSELT.
A retinámba ég ez a két szó, amikor látom a nagy hipermarketek polcaink kihelyezett óriás marketing anyagokon ezt a szlogent. Majd megnézem és nem csalódok. Hatalmas sárga betűkkel ott virít a csomagoláson is.
Mi is ezt csináljuk: frissen lepréseljük az alapanyagokat, majd gyorsan becsomagoljuk, kiszállítjuk és még 4 napig élvezhetjük a superjuice csodás ízeit és beltartalmi értékeit.
És mit csinálnak ők?
Frissen préselik, majd vagy pasztőrizálják vagy HPP-zik, mert különben nem lehet fogyasztható egy frissen készült juice ilyen hosszú időn keresztül (1 hónap – 1 év stb.).
Az pasztőrizálás talán közismertebb és hőkezelést jelent, az utóbbi pedig egy olyan tartósítási eljárás, ahol az élelmiszert hatalmas nyomásnak teszik ki, mely elpuszítja a mikroorganizmusokat és a gyártók nagy örömére jelentősen megnő a termék eltarthatósága, azaz tovább állhat a polcon, kevesebb a veszteség, nagyobb a profit.
És a fogyasztók? Nekik jó ez?
Az vagy, amit megeszel. Az vagy, amit megiszol.
A SUPERJUICE valóban FRISSEN PRÉSELT zöldségleveket és gyümölcsjuice-okat gyárt, mely egy olyan egészséges termék, amit jóízűen és biztonsággal fogyaszthatnak el.